نوت بوک مجانی

روش ثبت نام

 به نام خدا
با درود خدمت دوستان عزیز!!!
کاملا واقعی صاحب یک نوت بوک بشوید.
با کلیک بر روی لینکی که درانتها با نام شروع ثبت نام است ثبت نام کنید وبا دنبال کردن دستورالعمل می توانید صاحب یک نوت بوک شوید.
تنها کاری که شما باید انجام بدین اینه که فقط از طریق همان لینک ثبت نام کنید.
تذکر1 : لازم به ذکر است که نباید چند بار ثبت نام کنید چون مشخصات کامپیوتر شما ذخیره میشه و در صورت تکرار شما از سیستم اتوماتیک حذف میشید .( پس کلک رشتی ممنوع)
تذکر2 : لازم به ذکر است که اطلاعات باید کامل باشه در غیر این صورت بازگردانده میشود مثلا آدرس کامل باشد و کشور ایران کد شهر خود و شماره تلفن خود را درست وارد کنید . آدرس را حتما کامل وارد کنید از کلمات کلیدی زیر استفاده کنید:
مثال برای یک آدرس کامل:
St. = Street خیابان ، Blv = بلوار ، No = پلاک ، Intersection = چهارراه
Iran, Khorasan-e-Razavi , Mashad, Blv Sajad , Bahar Intersectin , Bahar 2 , No# 46
پس از ورود مراحل زیر را با دقت دنبال کنید:
در ابتدا روی لینک رجیستر کلیک کنید و مشخصات خود را ثبت کنید
سپس روی
offers
کلیک کنید وارد یک صفحه میشوید تمام لینکها را کلیک کنید تا بنفش رنگ بشن
وحتما یکی از اونایی رو که نیاز به خرید نداره مثلا جلوی
Requierment
نوشته
Sign up for a free acount
کلیک کنید و اونجا عضو بشید.سپس روی
referrals
که بالای صفحه هستش کلیک کنید تا یک آدرس اینترنتی به شما بده به رنگ قرمز که بالاش نوشته
Here is Your Personal Referral Link
سپس آن را به 18 نفر بفرستید تا اکانت شما اکتیو شه البته زیر مجموعه هاتون باید
Offer
خودشونو تکمیل کنند پس اگر مشکلی داشتند کمکشون کنید می تونین از مطالب وبلاگ من استفاده کنید
هم مثل من میتونید وبلاگ بزنید یا اصلا تو روم تبلیغ کنید
سپس در مرحله بعد یعنی در صورت معرفی 18 نفر از سوی شما نوت بوک به شما تعلق می گیره
و در عرض 4 هفته یک نوت بوک ایسر براتون پست میشه. اگر هم مشکلی داشتین برام آف بزارین من اغلب عصرها آنلاین میشم
اگر فکر میکنین که ممکنه سر کاری باشه اشتباه میکنین من خودم اینجوری فکر میکردم ولی وقتی دوستم نوت بوکشو گرفت نظرم عوض شد. تازه شما که پولی نمیدین و نه چیزی. ضرر نداره که!
در ضمن برای اینکه در سایت عضو شوید نیاز به یک معرف دارید که می توانید با کلیک بر روی لینک زیر وارد سایت شده تا من معرف شما  بشوم.
   برای ثبت نام کلیک کنید


تذکر مهم:فقط یادتون باشه که با هر کامپیوتر یک بار

بیشتر نمی توانید وارد شوید






نظرات 18 + ارسال نظر
رسول سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:52 ب.ظ http://www.Rasool2005.Blogsky.Com

سلام
من رسول هستم خیلی متشکرم که در سایتم نظر داده بودی.منم شاید این کار را بکنم.بای بای
من سایت سما را به همه معرفی می کنم تو هم سایت من رو معرفی کن

[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:55 ب.ظ

سلام به دوست عزیزم .....
من نوید هستم از وبلاگ پاپیون مزاحمتون میشم
فقط خواستم هم از وبلاگ قشنگتون و نوشته های خوبتون تشکر کنم
و هم اینکه بگم وبلاگ پاپیون با نشانی http://www.papion.blogsky.com
افتتاح شده . اگر قابل دونستید در خدمت شما باشیم . ضمنا پیشنهاد میکنم حتما از
لینک های سمت چپ وبلاگ هم استفاده کنید ... چون خیلی آموزنده هستند .
ببخشید که پر حرفی کردم .... خدانگهدار شما .
http://www.papion.blogsky.com
papionblog@yahoo.com ایمیل و یاهو آی دی و پل تالک آی دی من هم همینه ! .
همچنین جهت تبادل لینک هم میتوانید شرایط را در تارنگار http://www.bia2papion.blogsky.com جویا شوید .
ضمنا اگر از مطالب راضی بودید در خبر نامه هم عضو شوید تا از آخرین مطالب به صورت ایمیل آگاه شوید .

به امید دیدار ...

محمد سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:31 ب.ظ http://te2006.persianblog.com

یک فرصت طلایی
با یک تیر چند نشان بزنید
با حمایت سیستم بانکی شتاب - بانک سامان -بانک تجارت و۳شرکت بزرگ ایرانی وچند شرکت سرمایه گذار دیگر

عضویت ویژه= استفاده از مزایا+ درآمد روزانه۱۲۸ هزارتومان تا ۵۱۲ هزار تومان

مزایای این سایت برای اعضا ویژه

1 - ارسال رایگان کلیه محصولات فعلی سایت برای همه اعضای ویژه .
2 - 5 تا 15 درصد تخفیف در محصولات داخلی
3 - 3 تا 5 درصد تخفیف در محصولات وارداتی
4 - 10 تا 20 درصد تخفیف در فروش کتب خارجی
5 - تخفیف در فروش سایر کالاها متناسب با نوع کالا
6 - امکان بازاریابی برای آگهی های سایت و دریافت 15 درصد کارمزد .
7 - امکان همکاری در بخش بازاریابی برای کتب خارجی و دریافت 5 الی 10 درصد کارمزد .
8 - ارائه یک آریا کارت با اعتبار یک ساله با استانداردهای بین المللی .
9 - 500 هزار تومان و1 میلیون تومان اعتبارعضوهای نقره ای و طلایی دراریا کارت .
10- سفارش Master Card , Visa card برای دارندگان آریا کارت
11 - دریافت حق بازاریابی خود از تمام بانکهای کشور و یا کارتهای اعتباری و عابر بانکهای تحت پوشش طرح شتاب: بانک ملی (سیبا)، صادرات (سپهر)، سامان، پارسیان، توسعه صادرات، کشاورزی (مهر) و کارآفرین .

نظرات زیباتون را حتما بنویسید

من سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:39 ب.ظ http://notebook13.blogsky.com/

بابا تجارت می کنید یا وبلاگ داری دست وردارید هی میایید نظر میدید درباره نمی دونم نوت بوک و تجارت الکترونیکو... اه اه اه
بابا در مورد وبلاگ یه نظری بدید اون وقت نت بوک نه نوت بوک

ستارهی شب چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:17 ب.ظ

سلام.مطمنی این ها رو که نوشتی راسته؟؟؟؟

محمد چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:12 ب.ظ

سلام
از بازدیدشما از سایت بسیار ممنونم
فقط ما چطوری مطمئن بشیم که چنین چیزی هست

آیدین چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:34 ب.ظ http://aidinjegar.blogfa.com

سلام سارا جام میتونی از وبلاگ من دیدن کنی و بسیاری از ترفند هارو یاد بگیری به دیگران هم توصیه می کنم که از وبلاگ من دیدن کنند چون ترفندهای زیدی در مورد اینترنت و ویندوز داره

وحید چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:11 ب.ظ http://vahidpg.blogfa.com

سلام سارا
خیلی متاسفم کسایی مثل تو به خاطر پورسانت گرفتن دست به همچین کارایی می زنن این یه دروغ بزرگه امیدوارم شیوه کارت رو تغییر بدی

مجید پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:29 ب.ظ

رسول زارعی پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:14 ب.ظ http://rasol1.blogfa.com

سلام خیلی عالی وقت کردی به من هم سر بزن منتظر

روزی اگر سراغ من آمد به او بگو:
من می شناختم او را ،
نام تو راهمیشه به لب داشت ،
حتی در حال احتضار!
آن دل شکسته عاشق بی نام و بی نشان ،
آن بی قرار،
روزی اگر سراغ من آمد به او بگو:
هر روز پای پنجره غمگین نشسته بود
و گفتگو نمی کرد جز با درخت سرو
در باغ کوچک همسایه !
شبها به کارگاه خیال خویش
تصویری از بلندی اندام می کشید
و در تصورش
تصویر تو بلندترین سرو باغ را
تحقیر کرده بود...
روزی اگر سراغ من آمد به او بگو:
او پاک زیست
پاک تر از چشمه ی نور ،همچون زلال اشک،
یا چو زلال قطره باران به نوبهار،
آن کوه استقامت ،
آن کوه استوار
وقتی به یاد روی تو می بود
می گریست !
روزی اگر سراغ من آمد به او بگو
او آرزوی دیدن رویت را
حتی برای لحظه ای از عمر خویش داشت !!!
اما برای دیدن توچشم خویش را
آن مروارید سرشک غوطه ور آن چشم پاک را،
پنداشت،
آلوده است و لایق دیدار یارنیست !
روزی اگر سراغ من آمد به او بگو:
آن لحظه ای که دیده برای همیشه بست
آن نام خوب بر لب لرزان او نشست
شاید روزی اگر
چه ؟ او ؟ نه آه ... نمی آید !

اما اگر آمد به او بگو،

من به دعای آمدنش نشسته بودم...



شب سردی است، و من افسرده
راه دوری است، و پایی خسته
تیرگی هست و چراغی مرده
می کنم، تنها، از جاده عبور
دور ماندند ز من آدم ها
سایه ای از سر دیوار گذشت
غمی افروز مرا بر غم ها
فکر تاریکی و این ویرانی
بی خبر آمد تا با دل من
قصه ها ساز کند پنهانی
نیست رنگی که بگوید با من
اندکی صبر، سحر نزدیک است
هر دم این بانگ بر آرم از دل
وای ، این شب چقدر تاریک است
خنده ای کو که به دل انگیزم؟
قطره ای کو که به دریا ریزم؟
صخره ای کو که بدان آویزم؟
مثل این است که شب نمناک است
دیگران را هم غم هست به دل،
غم من، لیک، غمی غمناک است

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 07:08 ب.ظ

مشکی پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:52 ب.ظ http://taghdimbeto.blogfa.com

سلام
بذارید همتون رو داهنمایی کنم
اونا از طریق ای پی دستگاه شما می فهمن که چند بار عضو شدید
اونایی که با دیال کانکت میشن ای پی هی در حال تغییر حالا دیگه تا دلتون می خواد عضو شید

علی پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:01 ب.ظ http://goodjob1.blogfa.com

با سلام خدمت شما وبلاگ نویس عزیر...وبلاگت زیبا و مطالبت گیراست...دنیای وبلاگ نویسی دنیای بزرگ و آزادیه و هر کس میتونه آزادانه ایده ها و نظراتی رو که براش باارزشن بیان کنه...من برای شما پیشنهادی دارم ...شما هم میتونید مثل بقیه در هر جای ایران هستید این فعالیت رو شروع کنید..اگه تو گوگل یا جستجوگرهای دیگه سرچ کنید متوجه میشید که دیگران هم از طریق اینترنت و ذوق و سلیقه و وقت آزادی که دارن از این راه دارن خودشونو تا آخر عمر بیمه میکنن.من تونستم پس شما هم میتونید.در همین وبلاگ یا یک وبلاگ جدید میتونید به راحتی این کار رو شروع کنید و گسترشش بدید.چنانچه مایل بودید به وبلاگ من سر بزنید..در ضمن از بابت اینکه این نوشته من به نوعی میتونه یک تبلیغ برای بینندگان وبلاگ شما از قسمت نظرات باشه ازتون تشکر میکنم و اگه باعث ناراحتیتون شده عذر میخوام...ممنون اگه منو لینک کنین تا دوستانتون بتونن از این طرح استفاده کنن ممنون http://goodjob1.blogfa.com

سینا پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:02 ب.ظ http://sina.blogfa.com

سلام !
از کجا این قدر مطمئنی ؟
چه بسا این جوری نباشه؟‌

حسین یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:29 ق.ظ http://hosseinep.blogfa.com

سلام.
خسته نباشی...
من هم بهتره یک شبکه تجاری و بازاریابی کاملا ایرانی و قانونی رو به شما معرفی کنم البته شما میتونید تو وبلاگمون با این شرکت آشنا بشید. یه سری حتما به وبلاگمون بزنید.
مرسی...موفق باشید....

آرین شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 05:10 ب.ظ

تراندا ست دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:10 ب.ظ http://www.someonefromdarkness.blogfa.com

هی ممنون

ممد چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 04:51 ب.ظ http://x

ایاتوخری ایاتوخری ایاتوخری ایاتوخری ایاتوخری
ایاتوخری
ایاتوخری
ایاتوخری
ایاتوخری
ایاتوخریایاتوخری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد